Руководство ВАЗ 2108, 2109, 21099 Эксплуатация, обслуживание, ремонт, цветные Электросхемы (руководство, мануал, инструкция, книга)
- ВАЗ (Lada) /
- ВАЗ 2108-09
Купить
откроется сайт издательства
В издании (руководстве) подробно описаны работы по техническому обслуживанию и ремонту автомобилей ВАЗ-2108, -2109, -21099 на базе готовых запасных частей в условиях автомобильной мастерской. Все работы проиллюстрированы фотографиями и комментариями, что дозволяет экономить время, силы и средства, а также свести к минимуму риск повреждения техники.
Формат: А4.
Бензиновые двигатели: 1.5i;1.1;1.3;1.5.
Переплёт: Мягкий.
Страниц: 238 шт.
Вес: 0.345 кг.
сравнить
ISBN | цена | ед. изм. | купить | |
---|---|---|---|---|
978-5-903091-59-1 | 650 р. | шт. | Купить |
Похожие товары
265 р.
подробнее
Пособие ВАЗ 2108-09 Руководство по ремонту (цветные электрические схемы)
сравнить
880 р.
подробнее
Руководство ВАЗ 2108, 2109, 21099 Цветные Фотографии, Школа ремонта
сравнить
295 р.
подробнее
Пособие ВАЗ 2108i-2109i-21099i Руководство по ремонту, Ремонт без проблем
сравнить
653 р.
подробнее
Руководство ВАЗ 2108, 2109, 21099 Цветные фотографии, Эксплуатация, обслуживание, ремонт
сравнить
620 р.
подробнее
Пособие ВАЗ 2108-09 Руководство по ремонту (есть каталог запчастей)
сравнить
Пример текста из книги
возможно для другой модели
33).
19. Вилку переключения (44).
20. Шарик фиксатора (45).
21. Пружину фиксатора (46).
22. Ось (47) рычага выбора передачи
23. Внешний рычаг (48) выбора передачи.
24. Внутренний рычаг выбора передачи и уплотнительное кольцо (49).
25. Ось (50) рычага переключения передач.
Рис. 32. Снятие пружинного штифта штока переключения передач.
Рис. 33. Снятие штока переключения передач.
26. Внешний рычаг переключения передач (51).
27. Сальник (52).
28. Ось (53) рычага переключения передачи.
29. Стопорное кольцо (54).
30. Внутренний рычаг переключения передач (55).
31. Втулку (56).
32. Пружину (57).
Первичный, вторичный
и промежуточный валы
Снимите
См. рис. 34-48
1. Упорную шайбу (58).
2. Проставку (59).
3. Шестерню заднего хода (61).
4. Игольчатый подшипник (60).
5. Синхронизатор 1-й / задней передач (62).
* Снимите синхронизатор в сборе, затем снимите пружины (200), вставки (201), ступицу (202) и втулку (203), см. рис. 35.
6. Блокирующее кольцо (63).
7. Шестерню 1-й передачи (64).
ВАЗ — 2108-21099
| ВАЗ — 2108-21099
|
агхьюста и замок. Как открыть замок
L’articulu sarà discutitu he cumu u vittura Cutter Vaz-2109 di l ‘замок. Sè vo avete un prublemu cù u quessu hè dunau in u funziunamentu di u mutore mutori. Dunqua, да tempu à tempu си он bisognu ди fà scinni лу appressu замок à nurmalizà u funziunamentu ди u moteur. Это devi esse fatta да ип certu sennu, я резак он difficiuli à fà senza lu.
Quandu Cuscinetti l ‘appressu lock deve esse stabilitu Marque
Nutate bè chì i cutter di l ‘appressu lock ùn he micca pussibule, senza a stopazione di le di u CRANKSHAFT и распределительный вал. Ogni tempu voi fari un saccu sustituiri appressu, vi tuccherà à fà настройки блокировки. В у инструкция по эксплуатации виттура, Ваз-2109кости chì cambia u зубчатый ремень avissi a èssiri canciati cu tutti li 60.000 chilometri. Ma he da nutà chì a qualità di edifici, ùn hè micca semper beè. Iè, è nove sò vechji Cars, quale he andata mutore he assai Differente di Nurmale. Dunque hè megliu à sminuì u difettu trà u saccu sustituiri sin’à 40-45 мил. км. Tù dinù bisognu di tempu di 15 mila. км. осмотрите у saccu à identificà prestu смазки, nascita ди уна varietà ди ссадины, трещины и umanu. Sè ci hè alcunu kvar, u saccu ùn cambia subitu una nova unu. Dinù, esse cuscenti chì tutti i elementi di u sistemu, specialmenti lu tastu è deduzieren Ваз-2109, vole esse in bona cundizioni di travagghiatura.
Picculu pasqua soprattuttu
Da nutà chì u cummandu di u saccu sustituiri ponu esse in u campu, à un costu di un pocu di tempu. Ogni ‘adattazioni spiciali ди stu travagliu ùn hè necessariu. Cosa Principali — он dispunibilità di una nova cintura. Si deve dinù pò nutari ca in vehicule à chì u mutore hè un litru 1.5, u ремень ГРМ и канадские клапаны ruttura mangianu. In tutte e altre pasqua, per esempiu, 1,3 литра, cintura ruttu cunfine cunsequenze gativu. Ùn a dannu lu deduzieren замок Ваз-2109, ма у коппиу ди клапаны Беллу да Cuntinuà.
didáctica
À Purtà fora lu sustituiri di u ремень ГРМ, vi tuccherà una chjave à «19». Hè disponibile в у арсенале имя всех автомобилистов, parchì cù appena cum’è ип connard он fatta putendu лу lucchetti USB су роти. Dinù bisognu ogni chiavi, или testa altru à taglia di «17». In più, esse sicuru avete un éperonner in l ‘»10″ и «8». In più, ci vole una chjave spiciali cu cui veni faciutu lu rulli per u pass’è veni di u tinzioni cintura. Ma s’ellu ùn, allura si pò vene аренда quale cunfine sò piegati. Ма си pò ancu ingannà è Pona Dui Matinu Stampus я Puritani в U rulli, frà quali a inserisci una cacciavite e li usu di fà una tinzioni di issu meccanisimu. Hè da nutà chì u novu замок Ваз-2109ùn he necessariu. Cambiendu у unità он rarissimi. Ма, ди Sicuru, ту беллу баста а аве almenu уна cinta appressu. Sè issu puru in u campu, ma hè preziosi chì u si pudia passà per almenu 100 или 200 километров. В stu casu, си voi он accadutu à spere rulli tinzioni, он dunqua à stallà уна nova unu.
Scena di sustituiri
Priscinniri di s’ellu vi elaburazione acconcia in u FNAC или un locu nantu à a strada, vi tocca à mette i vittura cum’è drittu pussibuli. Stu vi permetterà à livellu massimu cunfortu. Sutta lu gruppu rota chocks arrière manca rota, ci he dinù preziosi à capia u ручник, Ваз-2109Connard Lock en Français in la pusizioni Murat. Sottu la spadda dritta di a vittura crià un jig, nanticchia isari la rota. Allora chjusu u Bulloneria u USB è pare cumplitamenti u latu di u vittura. À caccià la rota è misu lu sottu una mutore mutori масляного поддона. Sè u mutore ha a prutezzione, voi vi tuccherà à chjave in l «8» à piattà una parte di u fixing, per permette un accessu à un trinse u CRANKSHAFT.
Cambiendu u saccu
Nota ca la lock schema Vaz-2109 hè chì hè necessariu à fà l ‘имя распределительного вала Этикетка è CRANKSHAFT. Man s’appronta à u listessu postu! Все капучиу, chjusu la tinzioni di ghjocu teorija voglia cintura. Per stu scopu, la cchiù mpurtanti di l ‘»17″ chjusu lu noce à u bracciu supranu, tandu a prumuzioni di tutte e di l’ espace aparechju à u pacchettu поисковой системы. Allura лю saccu он cumlettamente cacciatu и отвинчивает trè Bulloneria chì uttèniri lu Пластиковая обложка nantu à l ‘autru latu di l’ engine, quandu, affiché, da u fronte. Ùn perde u камедь в segnu, chì си mette à riva ди u Cover! Cosa più difficiule in stu casu, — отвинтить и n’avutra, chì hè stata prudutta da misciu un trinse vucazione à caccià urotor teorija. Per putendu pò esse applicata à l ‘chiavi «19» nantu i mura, si tratta preziosi à stalà un picculu pezzu di pipa, ma sempri bisognu di a serratura, u CRANKSHAFT. Per fà stu, piglià a chjave di l ‘»13″ o di ciò chì, à stalà si in l’ avocat u trinse, tantu ca si misi in rutazzioni.Cù u trinse chjave hè hardly cunnessi cu l ‘espace pump.A vittura cutter Vaz-2109 di l ‘lock he l’ appressu a curcari aggalabbata.
ремень ГРМ
First Десассемблер и ключи цинтура, цю и чиави у «17» чейсу ла рота тинциони. Ава ви токка а стабилизаци распредвала на этикетке, и приписываешь ціт чи хэ присунте схема замка Ваз-2109. Allora cumenciu mittennu lu CRANKSHAFT su etichette, chì sò nantu à u so trinse e lu vulìanu pump. vi tuccherà à tiranu lu plug in gomma in lu vulìanu clu сцепление è vede s’ellu ùn ci sò u listessu Obed. Se micca, tandu vi tuccherà à voglia u CRANKSHAFT nzinu a l ‘ligna tempu nant’à u маховик ùn falà in un avocat situatu nantu à u piattu, болтами à u pacchettu search engine. Dopu, facia micca a voglia u trinse, installà una nova ремень ГРМ. Как я mintuatu nanzu, incù уна chjave statutu о ди vita cun уна cacciavite он повернулся и rulli натяжение matimàticu. Cusì стремление к натуральному ремню ГРМ. Dopu à voi strinciri lu è sorte tutti i vigori.
pasqua inieziuna
Ma Vaz-2109 dutatu ancu pasqua инжектор, è ùn ci so micca distributrici lock. Для этого нужно попробовать другой замок ВАЗ-2109. Инжектор cù una man miccanicu ùn pò travaglià. À crià я угол, appressu, voi vi tuccherà à programma u écu, cô rènninu assai difficiule senza una elettricista автомобильного spirienza. Ma hè да nutà chì tutte e di u sopra à periculu hè pasqua a benzina-injected. U solu fattu Сара в лу разборки ди и веб-appressu miccanisimu ди voglia. Dì, chì hè necessariu à tena CRANKSHAFT da duni un cunduttore puritani grande Stallatu in la Finestra varri clu сцепления Dont, или altru prividia una quinta vitezza è terra a vitezza. In tutte e àvutri fattura, l’antra strada chì sò statu discrittu sopra, sò apprupriati à aghjustà pasqua inieziuna lock Vaz-2109транспортное средство.
Первоначальная настройка стробоскопа
Вы можете выбрать другой карбюратор, а затем настроить его под углом, chiddu di più curretta. На катер Ваз-2109 di l’lock senza si tratta simpricimenti impussibili. Nutate bè chì u numeru mediu di e Rivuluzioni deve esse circa 850 (температурный двигатель работает, rinaghju tamantu и 90 градусов). Sè turni sò fora di i valori допустимый да più cà 10-15 pi centu, tandu vi tuccherà à fà регулировки карбюратора, girendu я puritani Plasticu. Cù lu purtò benzina tincture quantità mistu. N sèquitu, отключите ga magre, chì và à u currettore ubligatoriu, angle, nanzu. Firmavanu u mutore è chjusu u трамблера cum’è Ghjuvanni. Hè da nutà chì cusì aghjustà u Modulo lock Ваз-2109Vi Sò prubbàbbili Фарими Онури.
U prucessu di cutter
antiglisse gomma, chì si trova in l ‘espace clu clutch, he cacciatu, a cui siquìu la temperature Strobe hè culligatu à broneprovod và à la prima cilindru.